ДОСЯГАЄМО УСПІХУ РАЗОМ

           

            Вихователі організовують навчально-виховну роботу з дітьми в цікавій формі: ігри-подорожі, ігри-вікторини, ігри-драматизації, широко використовуючи ігрові завдання. Залучають дітей до різноманітних видів діяльності (малювання, аплікація, ліплення, конструювання, вирізання, танцювання, виготовлення аплікацій, рольове перевтілення, співання тощо). Застосовують індивідуальний підхід до кожної дитини.

 

 

           

 

  


STOP БУЛІНГ

Булінг (цькування) - діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров'ю потерпілого. 

 

 

Положення про порядок розгляду випадків булінгу (цькування)

 

Наказ "Про запобігання булінгу в дошкільному навчальному заклад

 

 

 

 

Творчі здібності дошкільників 

Поради "Як правильно говорити з дитиною"

"Режим дня - запорука здоров'я" 

"Толерантність педагогів до дітей з особливими освітніми потребами в процесі впровадження інклюзивної освіти" 

 

 

     

 

    

Чому наші діти погано говорять?

 

Слухняний язичок (артикуляційна гімнастика в домашніх умовах) 

 

Вправи на автоматизацію звуків: 

[р] - [р/]

[ш] - [ж]

[с] - [з] - [ц]

[щ] - [ч]

[л] - [л/

 

 Організація і проведення свят та розваг у дитячому садку

 Забавлянки для найменших

Колискова в житті дитини

Музика у вашому домі

Як організувати домашнє дитяче свято

 

ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА

МОН та UNICEF Ukraine рекомендують матеріали для вихователів, які можна використати у роботі з дітьми дошкільного віку:

📌 Матеріали про те, як говорити про коронавірус із маленькими дітьми:

📌 Серія коротких мультфільмів про правила особистої гігієни, зокрема про миття рук, умивання, миття посуду тощо

📌 Поради для батьків та вихователів "Як зменшити стрес та тривожність у дітей дошкільного віку"

📌 Плакати для дітей щодо дотримання карантинних норм

 

Блог вихователя https://dmytrycenko.blogspot.com/ для проведення методичних форм роботи з педагогами в дистанційному режимі

Карантин триває не перший тиждень, і ваші невгамовні дошкільнята, напевно, вже не задовольняються звичними іграми й забавками. Тож пропонуємо вам освіжити арсенал креативних ідей для малюків

 

 

Як доступно дітям розказати про COVID - 19 

 

Шановні батьки! 

Пропонуємо Вам пограти вдома з дітьми електронні ігри

Електронна дидактична гра "Сходинки загадкового світу"

 

 

ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

 

   Педагогічний колектив ДНЗ наполегливо працює над створенням належних умов для реалізації завдань фізичного розвитку, виховання та оздоровлення дошкільнят.

 Серед розмаїття здоров'язбережувальних технологій, педагоги закладу обирають ті, що враховують індивідуальні особливості вихованців, а саме: пальчикову гімнастику, казкотерапію, кольоротерапію, сміхотерапію, ігротерапію, піскотерапію, фітотерапію тощо.

 

 

У чому формула успіху? У щасливій родині, безтурботному дитинстві, успішних педагогах та успішному закладі дошкільної освіти. Тільки за підтримки близьких дитині людей, можливий творчий розвиток та бажання досягати успіху. Тільки своєчасно підставлене плече під час життєвих негараздів допоможе повірити у себе, у свій талант та відчути в собі сили до нових експериментів, до нових злетів та віри у власний успіх.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЮРИДИЧНА СТОРІНКА

ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ ТА ПОСТАНОВИ ПРО ДОШКІЛЬНУ ОСВІТУ


Конвенція про права дитини
Закон України «Про охорону дитинства»
Закон України «Про освіту»
Закон України «Про дошкільну освіту»

ВІДОМЧІ ДОКУМЕНТИ
ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Положення «Про дошкільний навчальний заклад»
Положення «Про навчально-виховний комплекс «дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад»
Наказ МОН України «Про затвердження Примірного
статуту дошкільного навчального закладу»
Інструкція «Про ділову документацію в дошкільних
закладах»
Наказ МОН України «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних-загально-освітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів загальноосвітніх навчальних закладах»
Порядок комплектування дошкільних навчальних
закладів (груп) компенсуючого типу
Положення «Про центральну та республіканську
(Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації
Лист МОН України № 1/9-349 від 19.05.2006

МАТЕРІАЛЬНО-ПРАВОВІ ПИТАННЯ
Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних закладів України
Інструкція «Про порядок ведення трудових книжок працівників»
Порядок державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів
Типове положення «Про атестацію педагогічних працівників України»
Наказ МОН України «Про визначення порядку присвоєння педагогічних звань педагогічним працівникам»
Інструкція про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти
Наказ МОН України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»
Постанова «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Методичний лист «Організація та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах»
Інструктивно-методичний лист «Про планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі»
Наказ МОН України «Про затвердження «Типового обліку обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах»
Методичні рекомендації «Підбір і використання іграшок для-дітей раннього віку у дошкільних навчальних закладах»
Наказ МОН України «Про прийом дітей до 1 класу загальоосвітніх навчальних закладів»
Інструкція «Про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)
Лист МОН України «Про організацію навчання учнів 1 класу на базі дошкільного навчального закладу»
ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ДІТЕЙ
Постанова «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів»
Порядок встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах
Постанова «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»
Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах
Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах
Про харчування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування у загальноосвітніх навчальних закладах

МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДІТЕЙ ТА ОЗДОРОВЧА РОБОТА У ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі
Наказ МОЗ та МОН України «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі»
Положення «Про медичний кабінет дошкільного навчального закладу»
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі
Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти
Загальні положення
1. Національна доктрина розвитку освіти - затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 р. № 347/2002

2. Закон України «Про охорону дитинства» -від 26 квітня 2001р. №2402-11121

Нормативно-правове організаційне забезпечення системи дошкільної
освіти в Україні
1.Закон «Про дошкільну освіту» - Указ Президента України від 1 липня 2001р. №2628-111

2. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні - 1999 р

3. Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні - 2002р

4.Положення про дошкільний навчальний заклад -Постанова Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р,№ 305


5.Примірний статус дошкільного навчального закладу - 24 квітня 2003 р.

6.Положення про навчально-виховний комплекс«Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад», «загальноосвітній навчальний заклад» -Постанова Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 306

7.Прийом до першого класу загальноосвітніх навчальних закладів - від 07 квітня 2005 р. № 204

8.Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України від 03 травня 1997 р. № 127

9.Про затвердження положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів - від 19 жовтня 2001 р. № 691

10.Про затвердження Типового Положення про центри практичної психології і соціальної роботи - від 14 серпня 2000 р. № 395

11.Наказ щодо планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби - від 27 серпня 2000 р. № 1/9-352

12.Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах :-від 17 серпня 2005 р. №1/9 - 431

13.Про організацію навчання учнів 1-го класу на базі дошкільного навчального закладу - від 18 червня 2001 р. № 1/9 - 231 (лист МОН України)

14.Про організацію роботи з дітьми старшого дошкільного віку, які не відвідують дошкільні заклади - від 18 грудня 2000 р. №1/9 -510 (лист МОН України)

15.Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності -від 07 листопада 2000 р. №522

16.Про затвердження порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних, і позашкільних навчальних закладів від 24 липня 2001р. №553

17.Про затвердження Положення про Державну інспекцію навчальних закладів - Постанова Кабінету Міністрів України від 29 листопада 2001р. №1614

18.Про затвердження Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад - від 20 лютого 2002 р. № 114 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України. 13.05.2002 р. №428/6716

Програмно-методичне забезпечення дошкільної освіти в Україні
1.Про проведення апробації Базової програми розвитку дітей дошкільного віку - від 01 квітня 2004 р. № 264

2.Про внесення змін до наказу «Про проведення апробації Базової програми розвитку дітей дошкільного віку». - від 17 грудня 2004 р. № 949

3.Інструкція про ділову документацію в дошкільних закладах - від ЗО січня 1998 р. № 32

4.Про планування освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах -від 01 жовтня 2002 р. 5. № 1/9 - 434 (лист МОН України)

5.Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі - від 27 серпня 2004 р. № 1/9 -438 (лист МОН України)

6. Про організацію та зміст навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах -від 06 червня 2005р. №1/9 -306 (лист МОН України)

7. Типовий перелік обов'язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах - від 11 серпня 2002 р. № 509

Кадрове забезпечення та медичне забезпечення системи дошкільної освіти

1.Про внесення змін до Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.02.2005 р. №118

2.Про затвердження встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернат них навчальних закладах

3.Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності Постанова Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096

4.Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. №346

5. Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладів -
Постанова Кабінету Міністрів України від 14 червня 2002 року №826

6. Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі Наказ від 30.08.2005 № 432/496 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2005 р. за № 1090/11370

7. Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах -від 1 липня 2005 року №242/329


8.Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах Постанова Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. №1591

9.Орієнтовна інструкція з безпеки діяльності працівників дошкільного закладу під час навчально-виховного процесу.


ФОТОГАЛЕРЕЯ

 

 

 

Учімося в дітей сміятися і жить.

А суть життя сприймати без омани

Вітати кожну Богом дану мить

Довірливо, привітно, первозданно.

Дітей любові огорнем крильми

У їхній долі ми -  не просто гості

Виховуймо їх добрими людьми

І буде праведним життя дорослих. 

 

 

    Керуючись Законами України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти, Положенням про дошкільний навчальний заклад (затв. постановою КМУ від 20.03.2003 № 305), Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів (затв. наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), Інструктивно-методичними рекомендаціями «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2020/2021 навчальному році», відповідно Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446) та виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2019/2020 навчальному році, ураховуючи досягнення й перспективи розвитку педагогічний колектив пріоритетними напрямами освітньої діяльності вважає збереження здоров'я дітей дошкільного віку, в тому числі, з особливими потребами, поглиблення роботи з питань художньо-еститчного виховання, забезпечення умов для формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з дорослими та однолітками та визначає основні завдання на 2020-2021 навчальний рік:

  • Формувати у дітей та педагогів початкові уявлення про дію та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток, необхідні для свідомого вибору та способу власного життя.
  • Розвивати мовленнєву компетентність дошкільників засобами художньої літератури. 
  • Сприяти становленню особистості дошкільника через впровадження ігрових та діяльнісних методів навчання, підходу "навчання через гру".

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ДАВАДЙТЕ ЗНАЙОМИТИСЯ